Steinmeyer-orgel in Adventskerk.jpg

Orgel Jukebox

simon speelt nummers op verzoek!

Het Steinmeyer orgel verkeert na een grondige restauratie in 2020 weer in topconditie. Alles, maar werkelijk ook alles is aangepakt; 2360 orgelpijpen zijn schoongemaakt, alle leertjes vervangen, de speeltafel is volledige uit elkaar gehaald en gerestaureerd, etc. Tijd om te horen waar het orgel zoal toe in staat is!

Op zondagmiddag 1 oktober wordt er een Orgel Jukebox concert georganiseerd. Simon Stelling speelt verzoeknummers op het orgel die vooraf ingestuurd kunnen worden door u. Dit mogen klassieke nummers zijn, religieuze nummers, maar ook pop nummers. Wat u maar wilt horen op het prachtige orgel!

​

Inzenden van een verzoeknummer kan tot en met 20 september a.s.. Na die datum zal Simon Stelling een selectie maken uit alle inzendingen. De kans bestaat dat uw nummer geselecteerd wordt!

U bent uiteraard van harte welkom om naar de Orgel Jukebox te komen luisteren.

Wanneer:

Zondagmiddag 1 oktober 2023

Tijd:

Start concert om 16:30 uur

Locatie:

Adventskerk, Julianastraat 69, Alphen aan den Rijn

Toegang:

Gratis toegang. Voor alle leeftijden. Klik hier voor een gratis toegangsticket. Let op: met alleen een inzending van een verzoeknummer heeft u nog geen gratis toegangsticket tot het Orgel Jukebox concert op 1 oktober. U dient zich hiervoor dus apart aan te melden via de link hierboven.

​

Bedankt voor de inzending!