di 13 sep

Adventskerk

Galadiner mét veiling in de Adventskerk

Met het licht door de glas in lood ramen en het prachtige orgel op de achtergrond, organiseren we een uniek galadiner mét veiling in de Adventskerk.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Galadiner mét veiling in de Adventskerk

Tijd en locatie

13 sep 2022, 19:00

Adventskerk, Julianastraat 69, 2405 CG Alphen aan den Rijn, Nederland

Over het evenement

Dit jaar heeft Alphen aan den Rijn echt iets moois te vieren. De markante Adventskerk viert haar 100-jarige verjaardag. Schuif daarom aan voor een uniek galadiner in de Adventskerk.

Danny Arts van Restaurant Senzaa en haar chefkok, nemen u mee op een culinaire verrassingstocht. Een zeer bijzondere en compleet verzorgde culinaire avond omlijst met livemuziek van onder meer Leona Philippo. John Kroes is veilingmeester op deze avond. De opbrengst van de veiling gaat gedeeltelijk naar de kerk én naar een lokaal, maatschappelijk doel: Stichting TuTu.

Inmiddels zijn er al 11 van de bijna 20 tafels verkocht. Aan tafel passen 8 personen. Kosten voor een hele (bedrijfs) tafel zijn € 1.500,-. Losse stoelverkoop is ook mogelijk: €187,50 per stoel. Stichting Vrienden van de Adventskerk heeft een culturele ANBI-status.

Aanmelden voor een (bedrijfs) tafel of stoel kan via het versturen van een email naar info@vriendenvandeadventskerk.info of door op onderstaande knop te drukken 'Ik meld mij aan!'