vr 15 dec

Alphen aan den Rijn

Gospel & Soul Night

De vijfde editie van de Gospel & Soul Night in de Adventskerk. Dit keer treden Elijah Gospel & Soul Choir op met soul diva Shirma Rouse.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Gospel & Soul Night

Tijd en locatie

15 dec 2023, 20:00 – 22:00

Alphen aan den Rijn, Julianastraat 69, 2405 CG Alphen aan den Rijn, Nederland

Over het evenement

De vijfde editie van de Gospel & Soul Night in de Adventskerk. Dit keer treedt Elijah Gospel & Soul Choir op samen met zangeres Shirma Rouse. Zij zingen traditionele Gospels met invloeden vanuit (o.a.) Soul en R&B en maken muziek waarbij niemand stil kan blijven zitten!

Elijah heeft onder andere opgetreden tijdens de Uitmarkt in Amsterdam en verzorgde backing vocals voor Marc Broussard, Chi Coltrane, Dani Wilde en Handsome Poets. Elijah staat al jaren onder professionele leiding van dirigent Trea Kuijsten en pianist Govert van der Kolm.

Eerder heeft Elijah ook opgetreden met Edsilia Rombley in een uitverkochte Adventskerk.

Shirma Rouse is niet meer weg te denken uit de Nederlandse muziekscene. Haar enorme bereik, soulvolle en rijke stemgeluid maken haar tot één van de meest gevraagde zangeressen van Nederland.

Praktische informatie:

Reguliere kaarten zijn € 29,50 per stuk, inclusief een pauzedrankje. Vrienden, ook wel speciale leden, van de stichting betalen een vriendenprijs, namelijk € 25 per stuk inclusief een pauzedrankje.

Duur: 90 minuten, met pauze

Aanvang: 20.00 uur

Kaartverkoop verloopt uitsluitend via Alphens.nl

De opbrengst komt geheel ten goede aan het behoud van de bijna 101-jarige Adventskerk als monumentaal en kostbaar religieus erfgoed in Alphen aan den Rijn. Voor meer informatie: www.vriendenvandeadventskerk.info