Lichtshow Adventskerk Keys of Light

za 12 feb

Adventskerk

Keys of Light is een interactieve piano-installatie voor iedereen, waarbij jij het werk kan co-creëren door de piano te bespelen. Elke noot creëert een lichtpuls of visueel element dat de aard van die toon vertegenwoordigt, geprojecteerd op de prachtige Adventskerk. Kom je kijken? Toegang vrij.

Lichtshow Adventskerk Keys of Light

Tijd en locatie

12 feb 2022, 19:00 – 22:00

Adventskerk, Julianastraat 69, 2405 CG Alphen aan den Rijn, Nederland

Over het evenement

Kun je pianospelen en wil je dit delen met een groot publiek? Dat kan!

Op 10, 11 en 12 februari staat er een vleugel voor de hoofdingang van de Adventskerk. Deze vleugel mag bespeeld worden door iedereen die dat kan! Een open podium zeg maar. En bijzonder hieraan is, dat je meteen met je pianospel een lichtshow in werking zet dat te zien is op de buitenkant van de kerk.

Je kunt je inschrijven voor één van de 3 data die we gepland hebben in februari 2022. Dit zijn 10 februari, 11 februari of 12 februari. Elke avond start om 19:00 uur en eindigt om 22:00 uur. Met dit open podium bieden we iedereen die zich inschrijft de mogelijkheid om maximaal 10 mins. op de piano te spelen. Dus denk goed na over je muziekkeuze. Houd je van klassieke muziek, moderne muziek of popmuziek. Het mag allemaal! Wij delen de vleugel, deel jij je talent?

Inschrijven voor deelname kun je doen door op onderstaande knop te drukken. Doe dit uiterlijk vóór 28 januari 2022.

Zodra we je gegevens hebben ontvangen, nemen we contact met je op en zullen we je een tijdsslot toewijzen. Natuurlijk houden we rekening met je leeftijd, zodat de jongsten eerder kunnen optreden dan de ouderen op één van de avonden.

We zijn wel genoodzaakt de opgelegde coronamaatregelen op te volgen: het gebied rondom de Adventskerk wordt afgezet met hekken. Toegang alleen mogelijk met een CTB check (kinderen onder 12 jaar niet nodig), waarna iedereen gevraagd wordt plaats te nemen op een vaste zitplaats op 1,5 meter.

Neem je familie en vrienden natuurlijk mee die avond. Jouw pianoshow is uniek en een blijvende herinnering.