za 09 sep

Alphen aan den Rijn

Theatervoorstelling Carnaval der Dieren

Stadsorganist Simon Stelling brengt deze compositie ten gehore op het Steinmeyer-orgel in de Adventskerk. Hij wordt daarbij ondersteund door Aubrey Snell (spel en saxofoon), Theo de With (spel) en. Hesther de With (spel), zij wekken de dieren tot leven.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Theatervoorstelling Carnaval der Dieren

Tijd en locatie

09 sep 2023, 16:00 – 17:00

Alphen aan den Rijn, Julianastraat 69, 2405 CG Alphen aan den Rijn, Nederland

Over het evenement

Le Carnaval des Animaux - Grande Fantaisie Zoölogique uit 1886 is een 14-delige compositie voor ensemble of klein orkest van de Franse componist Camille Saint-Saëns. In het muziekstuk ‘Carnaval der dieren’ zitten zoals de titel al

aangeeft heel veel dieren verstopt.

Stadsorganist Simon Stelling brengt de compositie ten gehore op het Steinmeyer-orgel in de Adventskerk. Hij wordt daarbij ondersteund door Aubrey Snell (spel en saxofoon), Theo de With (spel) en. Hesther de With (spel), zij wekken de dieren tot leven.

Toegang: vrij

Toegangsticket: via www.vriendenvandeadventskerk.info

Duur: 45 minuten

Leeftijd: 6+

Gezinsvriendelijk

Aanvang: 16.00 uur

Het concert is mede mogelijk gemaakt met financiële middelen vanuit. het Erfgoedfonds gemeente Alphen aan den Rijn.

• Toegangsticket

Dit ticket biedt u toegang tot theatervoorstelling Carnaval der Dieren. Het ticket is gratis. Wij vragen u vriendelijk om na afloop van de voorstelling een bijdrage te geven voor de gemaakte onkosten. Uw steun is een enorme aanmoediging om zulke mooie voorstellingen en concerten te blijven organiseren.

€ 0,00
    Verkoop geëindigd op