Voorzitter en penningmeester zwaaien af

Jan de Kruijf (voorheen voorzitter) en Jaap Sonneveld (voorheen penningmeester) zwaaien beiden per 31 december 2022 af. Zij verlaten het bestuur van Stichting Vrienden van de Adventskerk. Vanaf het allereerste begin zijn zij nauw betrokken geweest bij het succes van de stichting. Prachtige acties, activiteiten en concerten zijn over de laatste jaren succesvol georganiseerd; dit alles ter financiële ondersteuning van het behoud én onderhoud van de 100-jarige Adventskerk in Alphen aan den Rijn.

Nico Oosterom zal het penningmeesterschap overnemen. Naar een nieuwe voorzitter wordt nog gezocht, maar naar verwachting zal begin 2023 het nieuwe bestuur weer op volle sterkte zijn.

Wij bedanken zowel Jan de Kruijf als Jaap Sonneveld voor hun tomeloze inzet over de afgelopen jaren en wensen hen vele jaren in goede gezondheid toe.